vineri, 12 martie 2010

Cea mai frumoasa perioada din viata mea!!!

"Nimic nu este mai de pret decat ziua de astazi"

Era 15 iunie si peste doua zile
aveam sa implinesc 30 de ani.
Ma simteam nelinistita pt ca urma sa pasesc intr-o noua perioada a vietii mele si ma temeam ca cei mai frumosi ani ai mei erau de mult apusi.
Obisnuiam in fiecare zi-ianinte de a ajunge la serviciu-sa ma duc la sala de gimnastica. In fiecare dimineata, ma intalneam acolo cu prietena mea, Nicola.Avea 79 de ani si o conditie fizica de invidiat. In ziua aceea, dupa ce am salutat-o , a observatca nu mai eram plina de viata ca de obicei si m-a intrebat daca patisem ceva. I-am spus ca ma simteam nelinistita pentru ca voi implini 30 de ani. Ma intrebasem cum imi voi privi viata cand voi ajunge la varsta lui Nicola, asa ca am intrebat-o:
-Care a fost cea mai frumoasa perioada din viata ta?
Fara sa stea prea mult pe ganduri, Nicola mi-a raspuns:
-Ei bine, draga mea, iata care este raspunsul meu filozofic la intrebarea ta filozofica:
Cand eram copila in Austria, bucurandu-ma de dragostea parintilor mei si de o copilarie lipsita de griji, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.
Cand ma duceam la scoala si invatam toate lucrurile pe care le stiu astazi, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.]
Cand am obtinut prima slujba si mi s-au incredintat responsbilitati, fiind platita pentru eforturile mele, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viat mea.
Cand l-am cunoscut pe sotul meu si ne-am indragostit unul de latul, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viat mea.
Apoi a izbucnit cel de al doilea razboi mondial, iar eu si sotul meu am fost nevoiti sa fugim in Austria ca se ne salvam viata.
Cand am pus piciorul pe vasul ce urma sa ne duca in America de Nord, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viat mea.
Cand am ajuns in Canada si ne-am intemeiat o familie, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.
Cand eram o mamica tanara, care s ebucura sa-si vada copiii crescand, aceasta a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.
Si acum , draga mea, am 79 de ani. Ma bucr de o sanatate de fier, ma simt foarte bine si sunt la fel de indragostita de sotul meu ca in prima zi in care ne-am cunoscut. Aceasta este cea mai frumoasa perioada din viata mea.

Am preluat aeasta povestioara care imi place tare mult,-din Supa de Pui PENTRU suflet- deoarece de o vreme incoace aud in stanga si in dreapta vai ce batrana sunt la 28 de ani, si chiar eu ma simteam asa de la o vreme.
O sa revin si cu alte istorioare dragi mie.

Un comentariu:

  1. Oh, ce frumoasa povestioara si ce plina de intelepciune! Ce n-as da sa pot spune si eu acelasi lucru la varsta ei. Pana acum, pot ;). Si ma bucur tare. Superba povestiaoara, Adriana, Multumim ca ne-ai supus-o atentiei!
    Hugs, Anja

    RăspundețiȘtergere